Výuka českého jazyka u žáků se sluchovým postižením – Mgr. Lada Müllerová
Mgr. Lada Müllerová
Bakalářská práce
Výuka českého jazyka u žáků se sluchovým postižením
Teaching the Czech Language of Deaf Pupils
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá žáky se sluchovým postižením a jejich problémy při výuce českého jazyka. Teoretická část je zaměřena vymezení pojmů sluch a sluchové postižení, dále se věnuje systému vzdělávání jedinců se sluchovým postižením s důrazem na výuku českého jazyka a nabývání jazykových kompetencí. Praktická část zahrnuje samotný výzkum, jehož hlavním cílem bylo seznámení se slovní zásobou výzkumného …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with pupils with hearing impairment and their problems during the czech language teaching. The theoretical part focuses on notion definition of hearing and hearing impairment, furthemore the theoretical part deals with educational systems of persons with hearing impairment with emphasis on czech language education and language competencies acquiring. The practical part includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d9rb7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedoucí: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Keramika se žáky se speciálními potřebami
Eva Novobílská -
Vybrané aspekty komunikační kompetence v právním anglickém jazyce pro akademické účely – analýza potřeb
Veronika Tománková -
Komunikační kompetence u dítěte s poruchou autistického spektra v mateřské škole logopedické
Pavlína Dohnálková -
Komunikační kompetence dětí v mateřské škole logopedické
Vladimíra Dvořáková -
Komunikační kompetence žáků s lehkým mentálním postižením
Edita Sýkorová