Filip Becher

Master's thesis

Analýza marketingové strategie vybrané společnosti

Analysis of the marketing strategy of the selected company
Abstract:
Diplomová práce se zaobírá problematikou marketingové strategie maloobchodu v České republice. Cílem této práce je zanalyzovat marketingové prostředí, marketingovou strategii a marketingovou komunikaci vybraného obchodu a následně navrhnout doporučení pro vylepšení strategie. V teoretické části jsou uvedena potřebná teoretická východiska pro analýzu marketingové mikroprostředí, makroprostředí a marketingové …more
Abstract:
Master’s Thesis deals with the issue of marketing strategy of retail in the Czech Republic. The aim of this thesis is to analyse the marketing environment, marketing strategy and marketing communication of the selected store and then to propose recommendations for improving the strategy. The theoretical part provides the necessary theoretical background for the analysis of the marketing microenvironment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2023
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Michael Bäumel

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88569