Analýza marketingové strategie vybrané společnosti – Filip Becher
Filip Becher
Master's thesis
Analýza marketingové strategie vybrané společnosti
Analysis of the marketing strategy of the selected company
Abstract:
Diplomová práce se zaobírá problematikou marketingové strategie maloobchodu v České republice. Cílem této práce je zanalyzovat marketingové prostředí, marketingovou strategii a marketingovou komunikaci vybraného obchodu a následně navrhnout doporučení pro vylepšení strategie. V teoretické části jsou uvedena potřebná teoretická východiska pro analýzu marketingové mikroprostředí, makroprostředí a marketingové …moreAbstract:
Master’s Thesis deals with the issue of marketing strategy of retail in the Czech Republic. The aim of this thesis is to analyse the marketing environment, marketing strategy and marketing communication of the selected store and then to propose recommendations for improving the strategy. The theoretical part provides the necessary theoretical background for the analysis of the marketing microenvironment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88569
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2023
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Michael Bäumel
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88569
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev