Úroveň čtenářské gramotnosti u žáků s LMP na 2. stupni základní školy – Bc. Yvona Bartoňková
Bc. Yvona Bartoňková
Master's thesis
Úroveň čtenářské gramotnosti u žáků s LMP na 2. stupni základní školy
The level of reading grammer of pupils with mild mental disability on 2. nd grade basic and elementary school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá čtenářskou gramotností u žáků s LMP, konkrétně analýzou čtenářské gramotnosti u žáků s LMP navštěvujících druhý stupeň školy pro žáky s LMP. Je tvořena dvěma částmi – částí teoretickou a částí praktickou.Abstract:
This diploma thesis deals with reading literacy among pupils with MMR, specifically, it is an analysis of reading literacy among pupils with MMR attending the second level school for pupils with MMR. The thesis is divided into a theoretical part and practical part.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/uecmq/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2017
- Supervisor: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Soužití dětí s lehkým mentálním postižením s dětmi bez mentálního postižení v dětském domově
Soňa Opelková