Optimalizace marketingové komunikace vybrané firmy – Bc. Milan Čížek
Bc. Milan Čížek
Bakalářská práce
Optimalizace marketingové komunikace vybrané firmy
Optimizing of the marketing communications of selected firm
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje optimalizaci marketingu společnosti DATART a.s. Teoretická část je zaměřena na analýzu firmy a jejích konkurentů. Praktická část je zaměřena na klíčové segmenty zboží, které prodejci spotřební elektroniky na českém trhu nabízí. Práce hodnotí dosavadní marketingovou komunikaci prodejců v těchto segmentech, kritizuje a navrhuje optimalizované řešení.Abstract:
This bachelor's thesis describes optimizing of the marketing communications of DATART a.s. It is divided in two parts. Theoretical part analyze the company and its competition. Practical part focuses on the key segments of goods, that DATART a.s. and its competition sells. This text analyzes actual marketing communication of sellers in those segments, criticizes and suggests optimized solutions.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f1nqn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2014
- Vedoucí: Mgr. Evžen Staněk
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev