Návrh změn na zlepšení prodeje prostřednictvím sociálních sítích pro vybranou firmu – Kristýna Štekerová
Kristýna Štekerová
Bakalářská práce
Návrh změn na zlepšení prodeje prostřednictvím sociálních sítích pro vybranou firmu
Proposal of Changes to Improve Sales through Social Networks for a Specific Subject
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na poskytnutí správného využití sociálních sítí pro účely prodeje a následně na konkrétní návrhy, které zlepší prodej pro vybranou firmu. V rámci teoretické části jsou popsány důležité pojmy a souvislosti na základě studia odborné literatury, online kurzů a internetových zdrojů zaměřených na prodej, e-commerce, sociální sítě a sociální média. Je zde vysvětlen prodej …víceAbstract:
This bachelor's thesis is focused on providing the correct use of social networks for sales purposes and subsequently on specific proposals that will improve sales for the selected company. In the theoretical part, important terms and connections are described based on the study of professional literature, online courses and internet resources focused on sales, e-commerce, social networks and social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
- Oponent: Aleš Buriánek, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTEKEROVÁ, Kristýna. \textit{Návrh změn na zlepšení prodeje prostřednictvím sociálních sítích pro vybranou firmu}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/dm5ym3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.
Monika Klasovitá -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Komunikační mix vybraného subjektu
Martina Haisová -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek
Název
Vložil
Vloženo
Práva