Analýza marketingové strategie vybraného sportovního klubu – Kateřina Kolomá
Kateřina Kolomá
Master's thesis
Analýza marketingové strategie vybraného sportovního klubu
Marketing strategy analysis of a selected sports club
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je odhalit možné příčiny, proč se sportovnímu klubu Rozchoďto nedaří naplňovat běžecké kurzy a navrhnout opatření, která by měla vést k nápravě této situace. V rámci analýzy byla použita sekundární data a byl proveden primární výzkum kvalitativního a kvantitativního charakteru. Na základě podrobné analýzy všech dostupných zdrojů bylo zjištěno, že největším problémem …moreAbstract:
The main objective of this Master‘s thesis is to find out the possible reasons why the Rozchoďto sports club is not capable of fulfilling the capacity of Running courses and to propose a plan that should help to improve current situation. Primary and secondary data analysis were used including qualitative and quantitative research. Based on a detailed analysis of all available sources, it was found …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88323
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2023
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Hana Fidlerová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88323
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev