Kateřina Kolomá

Master's thesis

Analýza marketingové strategie vybraného sportovního klubu

Marketing strategy analysis of a selected sports club
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce je odhalit možné příčiny, proč se sportovnímu klubu Rozchoďto nedaří naplňovat běžecké kurzy a navrhnout opatření, která by měla vést k nápravě této situace. V rámci analýzy byla použita sekundární data a byl proveden primární výzkum kvalitativního a kvantitativního charakteru. Na základě podrobné analýzy všech dostupných zdrojů bylo zjištěno, že největším problémem …viac
Abstract:
The main objective of this Master‘s thesis is to find out the possible reasons why the Rozchoďto sports club is not capable of fulfilling the capacity of Running courses and to propose a plan that should help to improve current situation. Primary and secondary data analysis were used including qualitative and quantitative research. Based on a detailed analysis of all available sources, it was found …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
  • Vedúci: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Hana Fidlerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88323