Strategická analýza vybraného podniku – Filip Žunko
Filip Žunko
Bakalářská práce
Strategická analýza vybraného podniku
Anotace:
Predmetom tejto bakalárskej práce s názvom „Strategická analýza vybraného podniku“ je vytvorenie stratégie pre zvolený podnik, na základe jeho strategickej analýzy. Teoretická časť je zameraná na definovanie základných teoretických východísk, pojmov a modelov, ktoré sú dôležité pre nasledovné vypracovanie analýz vnútorného a vonkajšieho prostredia firmy. Analytická časť je prevedením strategickej analýzy …víceAbstract:
The focus of this bachelor’s thesis called „Strategic analysis of the selected company“ is creating a strategy for the selected company, based on its strategic analysis. Theoretical part is focused on defining of basic theoretical bases, concepts and models, that are important for the subsequent elaboration of analyzes of company’s internal and external environment. The analytical part is the implementation …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program:
Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Tvorba business modelu #befull
Matej Laššo -
Strategická analýza pobočky nadnárodní společnosti
Adriána Sasinková -
Strategická analýza reštaurácie MILÁ DEVA v Nitre
Rastislav Píš -
Strategická analýza vybraného podniku
Lea Zastková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Žunko, F.
9. 4. 2020
Konečný, Z.
28. 5. 2020
Obšelová, P.
20. 5. 2020