Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti – Bc. Martin Vágner
Bc. Martin Vágner
Bachelor's thesis
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Impact of Marketing Communications on Consumer's Behavior
Abstract:
Bakalářská práce popisuje vliv marketingové komunikace na spotřební chování společnosti. Z dostupné odborné literatury je zpracována rešerše, která se zaměřuje na konzumní společnost a její znaky. V praktické části jsou detailně popsány vybrané nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace v praxi. Detailně jsou také zhodnoceny klady i zápory vlivu společnosti McDonald‘s na globalizaci světa. …moreAbstract:
Bachelor thesis describes the impact of marketing communication on consumer's behavior. From the available literature it‘s compiled research that focuses on the consumer society and its characters. In the practical part are describes in detail selected marketing communication tools and their application in practice. They are also evaluated benefits and negatives of influence of McDonald's on globalization …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/und1r/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev