Marketingová analýza společnosti Tupa, s.r.o. – Dominika Skůpová
Dominika Skůpová
Bachelor's thesis
Marketingová analýza společnosti Tupa, s.r.o.
Marketing analysis of Tupa, Ltd
Abstract:
Cílem bakalářská práce "Marketingová analýza společnosti Tupa spol. s r.o." je analýza marketingového mixu a zejména jeho jedné části, komunikačního mixu. V práci zjišťuji, jak fungují jednotlivé složky marketingové komunikace a hledám její ne-funkční části. Konečným výstupem je návrh, jak má společnost postupovat, aby zkvalitnila komunikační mix, který jí přinese prosperitu.Abstract:
The subject of the thesis is "Marketing analysis of the company Tupa spol. s r. o." is analysis the marketing mix and especially one of its part, the analysis of the communication mix. In my thesis i look for, how the individual part of marketing communication work and I find its dysfunctional parts. The aim of this thesis is proposal, how Tupa spol. s r. o. can improve its communication mix to increase …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 11. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44842
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2015
- Supervisor: Taťána Hajdíková
- Reader: Martin Musil
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44842
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev