Budování značky firmy Next Trade Store na českém trhu – Martin Zejda
Martin Zejda
Bakalářská práce
Budování značky firmy Next Trade Store na českém trhu
The Brand building of Next Trade Store on Czech market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá budováním značky společnosti Next Trade Store s. r. o., která se zabývá prodejem jedněch z nejkvalitnějších a nejmodernějších kuchyní. Hlavním cílem práce je pomocí analýzy stávající podnikové politiky a provedeného průzkumu povědomí o značce vyhodnotit současnou situaci firmy v marketingové oblasti budování značky a dle výsledků doporučit marketingovou strategii do …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the branding strategy of the company Next Trade Store s.r.o., which sells one of the finest and most modern kitchens. The main goal of the thesis is to analyze current existing corporate policy, to conduct a survey of brand awareness in order to evaluate the current situation of the company in marketing area and based on the results to recommend a marketing strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54622
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Květa Olšanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54622
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková