Martin Zejda

Bakalářská práce

Budování značky firmy Next Trade Store na českém trhu

The Brand building of Next Trade Store on Czech market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá budováním značky společnosti Next Trade Store s. r. o., která se zabývá prodejem jedněch z nejkvalitnějších a nejmodernějších kuchyní. Hlavním cílem práce je pomocí analýzy stávající podnikové politiky a provedeného průzkumu povědomí o značce vyhodnotit současnou situaci firmy v marketingové oblasti budování značky a dle výsledků doporučit marketingovou strategii do …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the branding strategy of the company Next Trade Store s.r.o., which sells one of the finest and most modern kitchens. The main goal of the thesis is to analyze current existing corporate policy, to conduct a survey of brand awareness in order to evaluate the current situation of the company in marketing area and based on the results to recommend a marketing strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Květa Olšanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54622

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod