Návrh marketingové strategie projektu Ta usměvavá – Lucie Špatenková
Lucie Špatenková
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie projektu Ta usměvavá
Proposal of marketing strategy for Ta usměvavá
Anotace:
Cílem diplomové práce je tvorba návrhu marketingové strategie pro projekt Ta usměvavá, který poskytuje kaligrafické služby společnostem na trhu B2B. Projekt se snaží o hlubší penetraci tohoto trhu. Vypracovaný návrh komunikační strategie je připraven s ohledem na výstupy z focus group, která byla pro výzkum zvolena. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část se věnuje vysvětlení terminologie …víceAbstract:
The aim of the thesis is to create a marketing strategy proposal for the project Ta usměvavá, which provides calligraphy services to companies in the B2B market. The project aims to penetrate deeper into this market. The communication strategy proposal includes the outcomes of the focus group that was chosen for the research. The work is divided into two main parts. The theoretical part is devoted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91288
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2024
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Jana Müllerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91288
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev