Model zákaznické segmentace ve vybraném podniku – Bc. Michal Kopřiva
Bc. Michal Kopřiva
Master's thesis
Model zákaznické segmentace ve vybraném podniku
Customer segmentation in selected company
Anotácia:
V této diplomové práci budu zkoumat model zákaznické segmentace ve vybrané firmě. Pro tyto účely jsem si vybral společnost Broker Consulting, která se zabývá službami nezávislého finančního poradenství a byla ochotna poskytnout odpovědi pro mé zkoumání. V teoretické části této práce se seznámíme s marketingovým řízením a strategií v obecné rovině. Budeme pokračovat přiblížením pravidel segmentace, …viacAbstract:
In this thesis I will do research customer segmentation model in the selected company. For these purposes, I chose the company Broker Consulting, which offer the services of independent financial advice and was willing to provide answers for my inquiry. The theoretical part of this work we introduce the marketing and management strategies in general. We will continue to approach segmentation rules …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/udhxw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedúci: PhDr. Ladislav Lašek
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace klientů obchodní banky
Nikola Filipová -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku
Jindřich Tomačka -
Akvizice nových zákazníků ve vybraném podniku
Lenka Hunalová -
Marketing nezávislých finančně poradenských společností- (porovnání Broker Consulting, a.s. a Partners)
Matěj RUBEŠ -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Tomáš Hajíček