Bc. Nikola Barancová

Diplomová práce

Chování spotřebitele při nákupu automobilů ve Středočeském kraji

Consumer behavior while buying cars in the Central Bohemia region
Anotace:
Tato diplomová práce se svým obsahem orientuje na nákupní rozhodovací proces, a jaké prvky marketingového mixu jej ovlivňují u vybraných spotřebitelů. Hlavním spotřebitelem práce byl zvolen subjekt nakupující osobní automobil značky Škoda, Hyundai nebo Volkswagen u prodejců ve Středočeském kraji. V práci jsou představeny zvolené značky osobních automobilů a následně jsou zobrazeny výsledky z vlastního …více
Abstract:
The content of this thesis focuses on the purchase decision-making process and what elements of the marketing mix influence it in selected consumers. The main consumer of the thesis was chosen to be a buyer of a Skoda, Hyundai or Volkswagen car at dealerships in the Central Bohemian Region. The thesis presents the selected brands of passenger cars and then presents the results of the own questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
  • Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.