Marketingová komunikace České softballové asociace – Bc. Nikola Cigošová
Bc. Nikola Cigošová
Diplomová práce
Marketingová komunikace České softballové asociace
Marketing Communication of Czech Softball Association
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací České softballové asociace. Teoretická část práce definuje pojem marketingová komunikace, respektive její integrovanou podobu, popisuje, jaké nástroje využívá. Dále se zaobírá marketingem ve sportovním prostředí, event a online marketingem, ale také komunikační strategií. Praktickou část tvoří popis současné marketingové komunikace České softballové …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing communication of Czech Softball Association. Theoretical part of the thesis defines a term marketing communication or more precisely its integrated form, it describes which tools can be used. Then the theory occupies with marketing in sports environment, event and online marketing, but also with communication strategy. The practical part describes a current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Cigošová, Nikola. Marketingová komunikace České softballové asociace. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev