Ing. Miloš Mladý

Diplomová práce

Marketingová komunikace v podmínkách firmy DHL Express (Czech Republic), s.r.o

Marketing Communication in Conditions of DHL Express (Czech Republic) Limited Company
Anotace:
V této diplomové práci se budu věnovat marketingové komunikaci, která je nejviditelnějším nástrojem marketingu. Současný svět je působením marketingové komunikace přesycený a proto firma musí velmi obezřetně a promyšleně volit cesty, kterými bude na potenciální i stávající zákazníky působit. Špatně zvolená marketingová komunikace znamená nejen zbytečně vynaložené finanční prostředky, ale může i dokonce …více
Abstract:
In this graduation thesis I focus on marketing communication, which is the most visible tool of marketing. The current world is tired of the existing instruments of marketing communication. That is why a firm has to choose carefully the ways of marketing communication to be used on both the prospective and current consumers. Wrong selecting of marketing communication means not only useless wasting …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2009
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní