Marketingová komunikace v podmínkách firmy DHL Express (Czech Republic), s.r.o – Ing. Miloš Mladý
Ing. Miloš Mladý
Diplomová práce
Marketingová komunikace v podmínkách firmy DHL Express (Czech Republic), s.r.o
Marketing Communication in Conditions of DHL Express (Czech Republic) Limited Company
Anotace:
V této diplomové práci se budu věnovat marketingové komunikaci, která je nejviditelnějším nástrojem marketingu. Současný svět je působením marketingové komunikace přesycený a proto firma musí velmi obezřetně a promyšleně volit cesty, kterými bude na potenciální i stávající zákazníky působit. Špatně zvolená marketingová komunikace znamená nejen zbytečně vynaložené finanční prostředky, ale může i dokonce …víceAbstract:
In this graduation thesis I focus on marketing communication, which is the most visible tool of marketing. The current world is tired of the existing instruments of marketing communication. That is why a firm has to choose carefully the ways of marketing communication to be used on both the prospective and current consumers. Wrong selecting of marketing communication means not only useless wasting …víceKlíčová slova
Internetová propagace Marketing Marketingová komunikace Marketingový mix Podpora prodeje Přímý marketing Reklama Veletrh Výstava Vztahy s veřejností Advertising Direct marketing Exhibition Marketing communication Marketing mix On-line marketing Public relations Sales promotions Trade fair
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oewv8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2009
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev