Influencer marketing Estée Lauder Companies – Nikol Vondráčková
Nikol Vondráčková
Bachelor's thesis
Influencer marketing Estée Lauder Companies
Influencer marketing of Estée Lauder Companies
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje jednomu z nejaktuálnějších trendů z oblasti marketingové komunikace, kterým je influencer marketing. Jejím cílem je nahlédnout a analyzovat dosavadní využití influencer marketingu ve společnosti Estée Lauder Companies (ELC) a na základě vlastního dotazníkového šetření a dostupných informací navrhnout možná řešení, jak tuto formu marketingové komunikace co nejvíce zefektivnit …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on one of the most current trends in marketing communication, which is influencer marketing. It´s purpose is to look at previous use of influencer marketing by Estée Lauder Companies (ELC) and by primary research propose possible solutions on how to make this form of marketing communication more effective. The practical part is focused on basic marketing terms, the evolution …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2023
- Supervisor: Bc. Jiří Lelek
- Reader: Jiří Jón, MSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VONDRÁČKOVÁ, Nikol. \textit{Influencer marketing Estée Lauder Companies}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2023. Available from: https://theses.cz/id/egqnkg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights