Aleš Chatrný
Bakalářská práce
Návrh komunikační kampaně
Designing a Communication Campaign
Anotace:
V první části této bakalářské práce popisuji teoretické principy tvorby komunikační marketingové kampaně. Dále zde přibližuji jednotlivé komunikační nástroje, které jsou využity v praktické části. Hlavní výzkumnou metodou byl dotazník, který cílil na potenciální a současné zákazníky. Následně byly výsledky dotazníku srovnány s analýzou makro a mikro prostředí v analytické části práce. Výsledná komunikační …víceAbstract:
In the first part of this bachelor thesis the theoretical principles of creating a marketing communication campaign are described. Moreover, the individual communication tolls used in the practical part of the paper are introduced and explained into details. A questionnaire targeted to current and potential customers was implemented as a main research method. For the overall conclusion, the information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w6w3h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2019
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev