Aleš Chatrný

Bakalářská práce

Návrh komunikační kampaně

Designing a Communication Campaign
Anotace:
V první části této bakalářské práce popisuji teoretické principy tvorby komunikační marketingové kampaně. Dále zde přibližuji jednotlivé komunikační nástroje, které jsou využity v praktické části. Hlavní výzkumnou metodou byl dotazník, který cílil na potenciální a současné zákazníky. Následně byly výsledky dotazníku srovnány s analýzou makro a mikro prostředí v analytické části práce. Výsledná komunikační …více
Abstract:
In the first part of this bachelor thesis the theoretical principles of creating a marketing communication campaign are described. Moreover, the individual communication tolls used in the practical part of the paper are introduced and explained into details. A questionnaire targeted to current and potential customers was implemented as a main research method. For the overall conclusion, the information …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2019
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta