Adéla Kolínová

Bachelor's thesis

Propagační mix

Promotion mix
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je propagační mix a je zaměřená na jeden z jeho nástrojů, na reklamu. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy spojené s marketingem, jako je marketingový mix a jeho nástroje – produkt, cena, distribuce a propagace, dále jsou tyto nástroje podrobněji analyzovány a následně je nejvíce pozornosti věnováno reklamě. V praktické části jsou charakterizovány tři vybrané …more
Abstract:
The theme of this bachelor thesis is a promotional mix and is focused on one of its tools for advertising. In the theoretical part, marketing concepts such as marketing mix and its tools – product, price, distribution and promotion are characterized, these tools are analyzed in more detail and then the most attention is paid to advertising. In the practical part there are three selected companies in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses eu3ymz eu3ymz/2
15/3/2018
Folders
Files
Mach, J.
15/3/2018
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.