Adéla Kolínová
Bachelor's thesis
Propagační mix
Promotion mix
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je propagační mix a je zaměřená na jeden z jeho nástrojů, na reklamu. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy spojené s marketingem, jako je marketingový mix a jeho nástroje – produkt, cena, distribuce a propagace, dále jsou tyto nástroje podrobněji analyzovány a následně je nejvíce pozornosti věnováno reklamě. V praktické části jsou charakterizovány tři vybrané …moreAbstract:
The theme of this bachelor thesis is a promotional mix and is focused on one of its tools for advertising. In the theoretical part, marketing concepts such as marketing mix and its tools – product, price, distribution and promotion are characterized, these tools are analyzed in more detail and then the most attention is paid to advertising. In the practical part there are three selected companies in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights