Ukázkové řešení národnostního konfliktu v Jižním Tyrolsku jako námět vyučovací hodiny – Kristýna HERMANNOVÁ
Kristýna HERMANNOVÁ
Bachelor's thesis
Ukázkové řešení národnostního konfliktu v Jižním Tyrolsku jako námět vyučovací hodiny
Good practice of solution of national conflict in the South Tyrol as a topic of a school lesson
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je čtenářům představit Jižní Tyrolsko, jeho národnostní konflikty od skončení 1. světové války až do konce 90. let 20. století, kdy byly poměrně úspěšně vyřešeny. Jednotlivé kapitoly se zaměřují na obecnou charakteristiku, etnické složení, konflikty v regionu a jejich řešení. Hlavní kapitolou práce je pokus o přenesení tématu do výuky na střední škole. V poslední podkapitole …viacAbstract:
The main focus of this bachelor thesis is to present South Tyrol and its conflicts from the end of a World War I. until the end of the 1990s, when they were resolved. In individual chapters are described ethnic compositions, conflicts in the region and how they were resolved. The main chapter of this work describes how to transfer this topic to high school education. Therefore last subchapter presents …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedúci: prof. RNDr. Tadeusz Siwek, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HERMANNOVÁ, Kristýna. Ukázkové řešení národnostního konfliktu v Jižním Tyrolsku jako námět vyučovací hodiny. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceBachelor programme / odbor:
Geography / Ge-CjL 2ob.
Práce na příbuzné téma
-
Zápas Itálie o udrženi brennerské hranice v časně poválečném období (1945-1946/1948): Jižní Tyrolsko mezi Římem, Vídní a velmocenskou Čtyřkou
Martin Vlk -
Jižní Tyrolsko
Gabriela DUPALOVÁ -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová