Analýza marketingové komunikace prvoligových fotbalových klubů – Petr Hellstein
Petr Hellstein
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace prvoligových fotbalových klubů
Marketing Communication Analysis of League Football Clubs
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace českých prvoligových fotbalových klubů. Problematikou výzkumu je nízká návštěvnost na stadionech a negativní obraz české nejvyšší fotbalové soutěže. Důraz je kladen na názor fotbalových příznivců za cílem identifikace kanálů, které používají pro získávání informací a hodnocení současné situace ve fotbalovém prostředí. Jelikož se v posledních …moreAbstract:
This bachelor’s thesis is focused on marketing communication analysis of football clubs league. The main issue is lack of supporters in stadiums and negative image of Czech football league. The supporter’s opinion on the situation in Czech football is analysed in order to identify the use of distribution channels and to evaluate current marketing communication with a focus on social networks, such …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2013
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/97329
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2013
- Supervisor: Vojtěch Klézl
- Reader: Tereza Navrátilová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HELLSTEIN, Petr. \textit{Analýza marketingové komunikace prvoligových fotbalových klubů}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2013. Available from: https://theses.cz/id/f8191w/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev