Analýza marketingové komunikace prvoligových fotbalových klubů – Petr Hellstein
Petr Hellstein
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace prvoligových fotbalových klubů
Marketing Communication Analysis of League Football Clubs
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace českých prvoligových fotbalových klubů. Problematikou výzkumu je nízká návštěvnost na stadionech a negativní obraz české nejvyšší fotbalové soutěže. Důraz je kladen na názor fotbalových příznivců za cílem identifikace kanálů, které používají pro získávání informací a hodnocení současné situace ve fotbalovém prostředí. Jelikož se v posledních …viacAbstract:
This bachelor’s thesis is focused on marketing communication analysis of football clubs league. The main issue is lack of supporters in stadiums and negative image of Czech football league. The supporter’s opinion on the situation in Czech football is analysed in order to identify the use of distribution channels and to evaluate current marketing communication with a focus on social networks, such …viacKľúčové slová
Fotbal komunikace marketing marketingová komunikace Facebook Twitter Youtube Gambrinus liga
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/97329
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedúci: Vojtěch Klézl
- Oponent: Tereza Navrátilová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev