Analýza vybraných virálních marketingových kampaní – Blanka Hocková
Blanka Hocková
Bakalářská práce
Analýza vybraných virálních marketingových kampaní
Analysis of Particular Viral Marketing Campaigns
Anotace:
Cílem této práce je zaměřit se na aspekty, které ovlivňují vnímání virálních videí potenciální zákazníky na příkladě analýzy konkrétních virálních videí. První část je věnována teorii marketingu obecně, zmíněny jsou pojmy jako nová marketingové komunikace, buzzmarketing, Word of Mouth a virální marketing. Druhá část představuje konkrétní virální kampaně, jejich specifika a cílovou skupinu. Třetí částí …víceAbstract:
The aim od this bachelors thesis is to focus on aspects which influence perception of potential customers using an analysis of praticular viral videos. The first part of the thesis is focused on the marketing theory in general mentioning therms such as new marketing communication, buzzmarketing, Word of Mouth and viral marketing. The second part introduces the viral campaigns, their specifics and target …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56310
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Lucie Marešová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56310
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev