Blanka Hocková

Bakalářská práce

Analýza vybraných virálních marketingových kampaní

Analysis of Particular Viral Marketing Campaigns
Anotace:
Cílem této práce je zaměřit se na aspekty, které ovlivňují vnímání virálních videí potenciální zákazníky na příkladě analýzy konkrétních virálních videí. První část je věnována teorii marketingu obecně, zmíněny jsou pojmy jako nová marketingové komunikace, buzzmarketing, Word of Mouth a virální marketing. Druhá část představuje konkrétní virální kampaně, jejich specifika a cílovou skupinu. Třetí částí …více
Abstract:
The aim od this bachelors thesis is to focus on aspects which influence perception of potential customers using an analysis of praticular viral videos. The first part of the thesis is focused on the marketing theory in general mentioning therms such as new marketing communication, buzzmarketing, Word of Mouth and viral marketing. The second part introduces the viral campaigns, their specifics and target …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
  • Vedoucí: Hana Chylíková
  • Oponent: Lucie Marešová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/56310