Vliv reklamy na spotřební chování – Bc. Daniela Řičanová
Bc. Daniela Řičanová
Master's thesis
Vliv reklamy na spotřební chování
ADVERTISMENT EFFECT ON CONSUMER BEHAVIOR
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce je na základě podrobné analýzy marketingové kampaně ve vybrané společnosti stanovit soubor doporučení, která povedou ke zlepšení efektivity marketingové komunikace. Společnost Alza.cz je internetový obchod nabízející několik segmentů produktů. U některých segmentů vzhledem k výběru daných marketingových aktivit není dlouhodobě dosahováno požadovaných výsledků. Diplomová …viacAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to propose recommendations based on the analysis of marketing campaign in the company chosen for this study, which will lead to increase effectiveness of applied marketing communication. Alza.cz is an on-line store, which offers several products segments. Some of these segments do not achieve the required results in the long run based on selected marketing activities …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Názov
Vložil
Vložené
Práva