Pavlína Pejčochová

Bakalářská práce

Hodnocení marketingové strategie vybrané nábytkářské firmy

Assessment of the marketing strategy of a selected company manufacturing furniture
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením současné marketingové strategie firmy Kaplan nábytek s. r. o. V teoretické části je vytvořen literární přehled dané problematiky, jsou vysvětleny základní pojmy a navržené schéma postupu při tvorbě strategie. Předmětem praktické části je samotné hodnocení, které je založeno na výsledcích situační analýzy. Ze zjištěných informací vychází analýza SWOT, dále je hodnoceno …více
Abstract:
The Bachelor thesis focuses on the assessment of the current marketing strategy of a company named Kaplan nábytek s.r.o. The theoretical part provides a literary outline of the given topic, explains the basic concepts and introduces the proposed pattern of how to proceed when creating a strategy. The practical section presents the assessment itself which is based on the results of the situational analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jitka Meňházová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakulta