Hodnocení marketingové strategie vybrané nábytkářské firmy – Pavlína Pejčochová
Pavlína Pejčochová
Bakalářská práce
Hodnocení marketingové strategie vybrané nábytkářské firmy
Assessment of the marketing strategy of a selected company manufacturing furniture
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením současné marketingové strategie firmy Kaplan nábytek s. r. o. V teoretické části je vytvořen literární přehled dané problematiky, jsou vysvětleny základní pojmy a navržené schéma postupu při tvorbě strategie. Předmětem praktické části je samotné hodnocení, které je založeno na výsledcích situační analýzy. Ze zjištěných informací vychází analýza SWOT, dále je hodnoceno …víceAbstract:
The Bachelor thesis focuses on the assessment of the current marketing strategy of a company named Kaplan nábytek s.r.o. The theoretical part provides a literary outline of the given topic, explains the basic concepts and introduces the proposed pattern of how to proceed when creating a strategy. The practical section presents the assessment itself which is based on the results of the situational analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Meňházová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakultaMendelova univerzita v Brně
Lesnická a dřevařská fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Nábytek / Tvorba a výroba nábytku / Prodej nábytku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev