Bc. Denys Sidorenko
Master's thesis
Branding a rebranding
Branding and rebranding
Abstract:
Práce je zaměřena na identitu značky a její realizaci. Hlavním cílem diplomové práce je navržení změn identity značky vybrané společnosti, včetně logomanuálu a nákladu na zavedení nově vytvořených prvků identity. V první části jsou shrnuta teoretická východiska brandingu a identity značky a také jejich problematika v kontextu budování značky.V praktické části je představena společnost „Spěváček“. Dále …moreAbstract:
The thesis is focused on brand identity and its implementation. The main goal of this thesis is to propose changes of brand identity of selected company, including logomanual and cost of implementation of newly created elements of identity.The first part summarizes the theoretical basis of branding and brand identity as well as their issues in the context of brand building.Then is evaluated the identity …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Pavel Pánek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights