Osobnostní a sociální výchova v rukou učitelů základních škol – Mgr. Milan Smutný
Mgr. Milan Smutný
Bachelor's thesis
Osobnostní a sociální výchova v rukou učitelů základních škol
Personal and social education in hands of primary schools teachers
Abstract:
Bakalářská práce Osobnostní a sociální výchova v rukou učitelů základních škol se věnuje osobnostní a sociální výchově z pohledu učitelů základních škol. Spojuje jednotlivé teoretické a historické východiska, myšlenky a koncepty osobností, které významně ovlivnily rozvoj osobnostní a sociální výchovy v České republice. Výzkumná část popisuje realizované kvalitativní výzkumy. První výzkum realizovaný …moreAbstract:
The bachelor thesis called “Personal and social education in hands of primary schools teachers” is focused on personal and social education in the perspective of teachers in elementary schools. This thesis connects certain theoretical and historical thoughts and concepts of types of personalities which had a great influence on the development of the social and personal education in Czech Republic. …moreKeywords
Osobnostní a sociální výchova (OSV) klima třídy základní škola učitel rámcový vzdělávací program výchova a vzdělávání interpretativní fenomenologická analýza (IPA) Personal and social education (PSE) class climate elementary school teacher Framework Education Programme for Elementary Education upbringing and education interpretative phenomenological analysis
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/yhj73/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 5. 2015
- Supervisor: Mgr. Petr Soják, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Martina Kurowski, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Education / Social and Free Time Education
Theses on a related topic
-
Le français comme la deuxième langue étrangère dans le Programme cadre d'éducation et dans le Programme scolaire d'éducation
Veronika Svobodová -
Analýza terapeutických (prožitkových) deníků: interpretativní fenomenologická analýza
Kamila Vítkovičová -
Zážitek se samoléčbou u žen, které mají zkušenost s anorexií či bulimií: Interpretativní fenomenologická analýza
Lucie Mauler -
Interpretativní fenomenologická analýza zkušenosti rodičů se sdělením diagnózy PAS dítěti
Kateřina Műllerová -
Zkušenost žen s návratem z humanitárních misí: interpretativní fenomenologická analýza
Dita Hádková -
Spiritualita po propuštění z vězení: interpretativní fenomenologická analýza
Hana Svobodová -
Zkušenost pedofilů s procesem coming outu: Interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna Janů -
Životní zkušenosti mladých pacientů po ischemické CMP: interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna ŠOBROVÁ