Možnosti retro marketingu z pohledu spotřebního chování – Adam Račko
Adam Račko
Bakalářská práce
Možnosti retro marketingu z pohledu spotřebního chování
Retro marketing possibilities from the perspective of consumer behaviour
Anotace:
Tato práce má za cíl zjistit, jací spotřebitelé projevují tendence ke koupi produktů v retro stylu. Práce využívá zejména primárního výzkumu v podobě dotazníkového šetření a osobních rozhovorů s majiteli obchodů s produkty v retro stylu. Díky primárnímu výzkumu byly identifikovány vztahy mezi zájmem o produkty v retro stylu a demografickými, či ekonomickými údaji respondentů. Sekundární výzkum využívá …víceAbstract:
This thesis aims to find out which consumers tend to buy retro-style products. The thesis mainly uses primary research in the form of a questionnaire survey and personal interviews with owners of shops selling retro-style products. Through primary research, relationships between interest in retro-style products and the demographic or economic data of the respondents were identified. Secondary research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88449
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2023
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88449
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev