Adam Račko

Bakalářská práce

Možnosti retro marketingu z pohledu spotřebního chování

Retro marketing possibilities from the perspective of consumer behaviour
Anotace:
Tato práce má za cíl zjistit, jací spotřebitelé projevují tendence ke koupi produktů v retro stylu. Práce využívá zejména primárního výzkumu v podobě dotazníkového šetření a osobních rozhovorů s majiteli obchodů s produkty v retro stylu. Díky primárnímu výzkumu byly identifikovány vztahy mezi zájmem o produkty v retro stylu a demografickými, či ekonomickými údaji respondentů. Sekundární výzkum využívá …více
Abstract:
This thesis aims to find out which consumers tend to buy retro-style products. The thesis mainly uses primary research in the form of a questionnaire survey and personal interviews with owners of shops selling retro-style products. Through primary research, relationships between interest in retro-style products and the demographic or economic data of the respondents were identified. Secondary research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2023
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88449