Spotřební zvyklosti zákazníků v rámci maloobchodního prodeje – Jan PROVAZNÍK
Jan PROVAZNÍK
Bachelor's thesis
Spotřební zvyklosti zákazníků v rámci maloobchodního prodeje
Consumable ways of customers in terms of retail sale
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je poukázat na vybrané faktory, ovlivňující spotřebitelské chování a následně vyzdvihnout ty nejdůležitější. Dále se pokouším zjistit, které z těchto faktorů si jednotliví spotřebitelé uvědomují, a o kterých naopak nemají žádnou představu. Práci zahajuji teoretickou částí, která popisuje vývoj obchodu. Poté se zaměřuji konkrétně na maloobchod a velkoobchod, kdy zdůrazňuji …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to point at chosen factors influencing the consumer behaviour and, consequently, to emphasise the most important ones. Additionally, my purpose is to find out which factors individual consumers are aware of and which factors they are ignorant of. At the beginning of this thesis, there is a theoretical part concerning the development of business. After that I focus …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 11. 2011
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 25. 1. 2012
- Supervisor: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROVAZNÍK, Jan. \textit{Spotřební zvyklosti zákazníků v rámci maloobchodního prodeje}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2011. Available from: https://theses.cz/id/frl28b/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PROVAZNÍK, Jan. Spotřební zvyklosti zákazníků v rámci maloobchodního prodeje. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová