Bc. Jan Ludvík

Master's thesis

Optimalizace PR (příp. marketingových) aktivit konkrétní firmy

Public Relations Tools Optimalization
Abstract:
Práce je na základě použití marketingových metod a dotazníkového šetření zaměřena na optimalizaci PR a marketingových aktivit vybraného podniku. Za pomoci PR a marketingových nástrojů jsou dále sestaveny a popsány návrhy, které mohou zlepšit a zefektivnit současný stav PR a zároveň se tím podílet na zlepšení finanční situace.
Abstract:
The work is based on the use of marketing methods and questionnaire survey aimed at optimizing PR and marketing activities of company. Using PR and marketing tools are also compiled and described suggestions that can improve and streamline the current state of PR, while simultaneously contribute to the improvement of the financial situation.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 8. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 9. 2016
  • Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Kateřina Kaderková, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting