Využití internetového marketingu v oblasti služeb – Bc. Jakub Kalivoda
Bc. Jakub Kalivoda
Master's thesis
Využití internetového marketingu v oblasti služeb
The impact of E-marketing use on small business enterprises
Abstract:
Předložená závěrečná práce představuje koncept internetového marketingu řízeného datovou analýzou, označovaný jako výkonnostní marketing. Na příkladu dvou případových studií byla prokázána účinnost popsaných metod. V prvním případě došlo vlivem navrhovaného řešení k zvýšení příjmů o 51 % a v druhém o více než 200 %. Klíčovými aspekty práce byla tvorba webových stránek, které podněcují ke koupi služby …moreAbstract:
The final thesis introduces the concept of Internet marketing driven by data analysis, known as performance marketing. On the example of two case studies was demonstrated the efficacy of the methods described. In the first case occurred due to the proposed solution to increase revenue by 51% and in the second by more than 200%. The key aspects of the creation of websites, which incentivize purchases …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM3653
Thesis defence
- Date of defence: 18. 5. 2015
- Supervisor: Mgr. Hana Rohrová
- Reader: Ing. Pavel Čech, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KALIVODA, Jakub. \textit{Využití internetového marketingu v oblasti služeb}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/fyk1og/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internet Marketing
Martina Polková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights