Marketingová komunikace Restaurace U Čadů – Dominik Peřinka
Dominik Peřinka
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace Restaurace U Čadů
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce „Marketingová komunikace Restaurace U Čadů“ je navržení doporučení, která povedou ke zlepšení marketingové komunikace Restaurace U Čadů. Hlavním cílem práce je navrhnout taková zlepšení marketingové komunikace, která především povedou k maximalizaci spokojenosti stávající klientely a zvednutí povědomí o restauraci. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů …viacAbstract:
The main subject of this bachelor thesis named „The marketing communication of Restaurace U Čadů“ is the drafting of recommendations that will improve the marketing communication of Restaurace U Čadů. The main point of the thesis is to propose such improvement of marketing communication, which will lead to maximizing the satisfaction of existing clients and raising the awareness of the restaurant. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/g14yt1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management (EM) / 6208R061 - Marketing a management (MM)
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Názov
Vložil
Vložené
Práva