Telemarketing ve společnosti ATODA Telemarketing, spol. s. r. o. – Mgr. Natálie Mohamadová
Mgr. Natálie Mohamadová
Bakalářská práce
Telemarketing ve společnosti ATODA Telemarketing, spol. s. r. o.
Anotace:
V bakalářské práci bude řešena příprava školících materiálů. V tomto konkrétním případě se bude jednat o projekt od společnosti U:fon (MobilKom a. s.), který bude zpracováván společností Atoda Telemarketing, spol. s r. o. v Českých Budějovicích. Problémem bude pravděpodobná neznalost produktu ze strany zákazníků a jeho srovnání s konkurenční nabídkou. Po seznámení zákazníka s produktem mohou nastat …víceAbstract:
The bachelor´s work deals with a preparation of training materials. In this particular case I will solve the project of the U:fon company which will be processed by the company Atoda Telemarketing, spol. s r. o. České Budějovice. There will be probably a problem that the customers don´t know this product and they can´t compare it with a competitive product. After getting acquainted with the product …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/tyllp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Jan Váchal, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MOHAMADOVÁ, Natálie. \textit{Telemarketing ve společnosti ATODA Telemarketing, spol. s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/g4ojdd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Komunikace mezi ošetřujícím personálem a pacienty s neurogenními poruchami komunikace
Jana Bohuslavová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev