Porovnání efektivity formátů reklamy v display marketingu – Matěj Šafránek
Matěj Šafránek
Bakalářská práce
Porovnání efektivity formátů reklamy v display marketingu
Comparison of the effectiveness of advertising formats in display marketing
Anotace:
Bakalářská práce představuje téma marketingové komunikace v online prostředí se zaměřením na display marketing. Popisuje bannerovou reklamu, její obsah, jakožto i proces nákupu bannerové reklamy, a jednotlivé reklamní formáty. V praktické části byly provedeny analýzy vybraných formátů display marketingu a pomocí metrik CTR a CPT byly tyto formáty porovnány. Výsledkem je ucelený přehled výhod těchto …víceAbstract:
The bachelor's thesis aims to introduce the topic of marketing communication in the online environment with a focus on display marketing. It defines banner advertising with its content, as well as the process of purchasing banner advertising and individual advertising formats.There is an analysis describing a performance of selected display advertising formats. The analysis uses CPT and CTR metrics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Oponent: Kristýna Koubová, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
30. 11. 2022