Návrh marketingové komunikace pro automatizaci na B2B trhu – Mikuláš Novák
Mikuláš Novák
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace pro automatizaci na B2B trhu
Design of Marketing Communication for Automation in the B2B Market
Anotace:
Cílem této práce bylo analyzovat možnost expanze společnosti Stora Enso na B2B trh s cílem získat nové zákazníky, kteří zvažují možnost této služby. V teoretické části je vysvětlena marketingová komunikace a její cíle, komunikační mix a trendy v offline a online komunikaci. V praktické byla provedena analýza na základě dotazníkového šetření a následná interpretace. V závěru práce jsou uvedeny návrhy …víceAbstract:
The aim of this work was to analyze the possibility of Stora Enso's expansion into the B2B market in order to gain new customers who are considering the possibility of this service. The theoretical part explains marketing communication and its goals, communication mix and trends in offline and online communication. In practice, an analysis was performed based on a questionnaire survey and subsequent …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143483
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Martin Šembera
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev