Ing. Alena Ludvíková, DiS.

Bakalářská práce

Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v České spořitelně, a.s.- sektor finančních služeb

Sales Promotion as a Tool of Integrated Marketing Communication in Česká spořitelna, a.s. - Sector of Financial Services
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je „Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace“ v České spořitelně, a.s. působící v sektoru finančních služeb. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována problematice podpory prodeje a popisu marketingové komunikace především v souvislosti s marketingovou kampaní. V praktické části jsou detailněji rozebrány …více
Abstract:
This thesis is focused on “Sales promotion as a tool of integrated marketing communication” in Česká spořitelna a.s., acting in financial services sector. My study is divided in two parts: theoretical and practical. The theory is aimed at sales promotion and marketing communication description mainly in context with marketing campaign. In practical part, three chosen campaigns of investment products …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce