Zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu – Bc. Jan Vajčner
Bc. Jan Vajčner
Bakalářská práce
Zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Enhancing the competitiveness of selected company using the communication mix
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá zvýšením konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím vhodné konstrukce nástrojů komunikačního mixu. Bakalářská práce je rozdělena na obecnou a aplikační část. Obecná část pojednává o významu marketingu, popisuje marketingový mix a podrobněji se věnuje komunikačnímu mixu v rámci popisu a porovnání jednotlivých nástrojů. V aplikační části je popsán podnikatelský subjekt. Tato …víceAbstract:
This thesis deals with the enhancing the competitiveness of selected company using the convenient instruments of communication mix. This thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part describes the issue of marketing and marketing mix and also is detaily focused on communication mix where is specificaly mentioned and compared each instrument. The practical part contains an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uhu45/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev