Bc. Jan Vajčner

Bakalářská práce

Zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu

Enhancing the competitiveness of selected company using the communication mix
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá zvýšením konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím vhodné konstrukce nástrojů komunikačního mixu. Bakalářská práce je rozdělena na obecnou a aplikační část. Obecná část pojednává o významu marketingu, popisuje marketingový mix a podrobněji se věnuje komunikačnímu mixu v rámci popisu a porovnání jednotlivých nástrojů. V aplikační části je popsán podnikatelský subjekt. Tato …více
Abstract:
This thesis deals with the enhancing the competitiveness of selected company using the convenient instruments of communication mix. This thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part describes the issue of marketing and marketing mix and also is detaily focused on communication mix where is specificaly mentioned and compared each instrument. The practical part contains an …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní