Hodnocení marketingové komunikace události Mostecké slavnosti – Veronika Gröschlová
Veronika Gröschlová
Bachelor's thesis
Hodnocení marketingové komunikace události Mostecké slavnosti
Evaluation of marketing communication of event Mostecke slavnosti
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci k události Mostecké slavnosti, která se pořádá každoročně již 30 let. Cílem práce je zhodnocení dosavadní marketingové komunikace města Most a vytvoření návrhů pro další ročník slavností. Teoretická část je zpracována na základě metody studia a komparace odborné literatury zabývající se obecnou charakteristikou pojmů, které s marketingovou komunikací …moreAbstract:
The bachelor's thesis is focused on marketing communication for the event Mostecka slavnost, which has been held annually for 30 years. The goal of the thesis is to evaluate the current marketing communication of the city of Most and to create proposals for the next year's festivities. The theoretical part is elaborated on the basis of the method of study and comparison of professional literature dealing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 16. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Jan Huml
- Reader: Pavel Pánek, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GRÖSCHLOVÁ, Veronika. \textit{Hodnocení marketingové komunikace události Mostecké slavnosti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/grbw8v/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights