Bc. Kateřina Pěničková
Diplomová práce
Počítačová kriminalita
Cybercrime
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice počítačové kriminality, jejím formám i trestným činům, ke kterým v souvislosti s užíváním počítače může docházet. Dále jsou popsána úskalí a nebezpečí, kterým mohou být vystaveni uživatelé internetu. Vymezeny jsou také možnosti boje s počítačovou kriminalitou a použitelné formy prevence (především ve vztahu k bezpečnému používání internetu). Následně je pozornost …víceAbstract:
This dissertation deals with the issue of cybercrime, its forms and crimes that have occurred in connection with use of the computer, or that may occur. There are also described the pitfalls and dangers to which they may be exposed to Internet users. Options are also defined for fighting cybercrime and usable forms of prevention (especially in relation to the safe usage of the Internet). Subsequently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jqw3y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Straus, DrSc.
- Oponent: Mgr. Zdeněk Tomica
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev