Lucie Ulrichová

Bakalářská práce

Marketingová strategie zábavního parku Mirakulum.

Marketing strategy of the amusement park Mirakulum
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je na základě kritického zhodnocení aktuální marketingové strategie zábavního parku Mirakulum navrhnout doporučení pro získání většího počtu návštěvníků. Práce je rozdělena do šesti hlavních kapitol. První kapitola je kapitola teoretická, která kromě obecných pojmů marketingu přináší specifika marketingu zábavních parků. Pět kapitol pak spadá do praktické části práce. Součástí …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose recommendations for gaining a higher number of visitors based on a critical evaluation of the current marketing strategy of the amusement park Mirakulum. The thesis is divided into six main chapters. The first part is a theoretical chapter which, in addition to general concepts of marketing, describes the specifics of amusement park´s marketing. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Monika Straková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85698