Marketingová komunikace v energetice – Bc. Natálie Foltýnová
Bc. Natálie Foltýnová
Diplomová práce
Marketingová komunikace v energetice
Marketing Communication in energy
Anotace:
Tato diplomová práce se zbývá tématem marketingové komunikace na energetickém trhu. Cílem diplomové práce je analýza a vyhodnocení situace na energetickém trhu v České republice. Na základě dosažených výsledků šetření je dalším cílem navrhnout efektivní cesty marketingové komunikace pro dodavatele energií s působností na českém energetickém trhu. Ke zodpovězení těchto otázek jsou použity metody kvalitativního …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of marketing communication in the energy market. The aim of the diploma thesis is to analyze and evaluate the situation on the energy market in the Czech Republic. Based on the achieved results of the survey, another goal is to design effective ways of marketing communication for energy suppliers operating in the Czech energy market. Methods of qualitative and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva