Pozitiva a negativa vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v základní škole a v základní škole praktické – Bc. Nela TEUFERTOVÁ
Bc. Nela TEUFERTOVÁ
Diplomová práce
Pozitiva a negativa vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v základní škole a v základní škole praktické
Pros and cons education students with mild intellectual disabilities in elementary school or in special school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na základní vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací. Teoretická část se zabývá vymezením lehké mentální retardace, osobnostními specifiky těchto dětí, edukačním systémem a vzděláváním žáků na běžné základní škole, kde se vzdělávají formou integrace nebo na základní škole zřízené podle §16 odst. 9. Praktická část má za cíl zjistit a analyzovat názory a zkušenosti od rodičů …víceAbstract:
The thesis is focused on elementary education of pupils with general learning disability. Theoretical part deals with various definitions of general learning disability and personality specifics of children suffering by general learning disability. Educational system as a whole and educating pupils in average elementary schools are described as well. Children with general learning disability can be …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucia Pastieriková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TEUFERTOVÁ, Nela. \textit{Pozitiva a negativa vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v základní škole a v základní škole praktické}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/hdhndc/.
Jak správně citovat práci
TEUFERTOVÁ, Nela. Pozitiva a negativa vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v základní škole a v základní škole praktické. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Role asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základních školách na Praze východ
Veronika Slabá -
Možnosti uplatnění na pracovním trhu u osob se souběžným postižením více vadami po ukončení vzdělávání na základní škole speciální
Dana Kousalová -
Přehled aktivit na podporu dětského čtenářství v neformálním vzdělávání na území ČR
Eliška Martincová -
Podpůrná opatření využívaná v inkluzivním vzdělávání na základní škole se zaměřením na práci asistenta pedagoga
Daniela CHMELOVÁ -
Nový pohled na přírodu a kulturu ve vzdělávání na 1. stupni základní školy
Klára Žilková -
Vliv chronického onemocnění na vzdělávání žáků na základních školách v městě Brně
Pavla Fischerová -
Vliv dyskalkulie na vzdělávání žáka na 2. stupni základní školy
Michaela Fatková -
Analýza výtvarných technik na základě aplikace vzdělávacího obsahu oboru Výtvarná výchova na základní škole speciální
Veronika Jirková
Název
Vložil
Vloženo
Práva