Michal Hromek

Bakalářská práce

Moderní marketingové přístupy v online komunikaci vybrané společnosti

Modern marketing approaches in online communication of selected company
Anotace:
Online marketingová komunikace je důležitou součástí marketingových aktivit dnešních společností. Na vybrané společnosti bylo ukázáno a popsáno, jak bylo k marketingové komunikaci přistoupeno v případě vybrané společností, za jakých okolností a s jakým výsledkem. Veškeré výsledky tak vycházejí z aplikace teorie o marketingu a marketingové komunikace v praxi. K dosažení výsledků bylo využito aplikace …více
Abstract:
Online marketing communication is an important part of the marketing activities of today's companies. The selected company was shown and described how marketing communication was approached for the selected company, under what circumstances and with what result. All results are based on the application of marketing theory and marketing communication in practice. Social acquisition marketing and remarketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Helena Cetlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS