Marketingová strategie společnosti Manufaktura – Nela Krotilová
Nela Krotilová
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti Manufaktura
Marketing strategy of the company Manufaktura
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je popsat a analyzovat současnou marketingovou a komunikační strategii společnosti Manufaktura. První část vymezuje základní charakteristiku marketingu a tvoří východisko pro část praktickou. Praktická část je zaměřena na představení a popis marketingových a komunikačních nástrojů, které Manufaktura využívá. Práce také zahrnuje SWOT analýzu, porovnání s konkurencí …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to describe and analyse the current marketing and communication strategy of the company Manufaktura. The first part defines the concepts of marketing in general and represents a theoretical basis for the practical part. The practical part is focused on the description of marketing and communication tools Manufaktura uses. The thesis also includes a SWOT analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82721
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82721
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communication strategy for Taransit application in India
Jakub Ivanov -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková